yesil elma

1.

muhteşem güzel ekşi elma.sulu sulu.olsa da yesek

   black countess   04.03.2007 02:56
   #247489
2.

kabuğu soyulmadan yendiğinde cilde güzellik verdiği havadisleri bulunan elma türü.

   soulfly   04.03.2007 02:58
   #247494
3.

en pahali elma türü. bir tanesi de üc yüz gramdan asagi degil...yani bir kilo elmaya üc tanecik sigiyor ancak...ya o güzelim yesil rengine ne demeli? o endam hangi elmada var yahu? pink lady senin yaninda halt etmis güzelim...sensin bizim günlümüze taht kurmus olan...azicik da kesemize uygun olsan...

ha bir de yemek tarifi, diyet, saglikli yasam vs. konulu sitenin adi...

http://www.yesilelma.com/

   cemkirik limon dilimi   04.03.2007 03:05
   #247501
4.

sabah aç karnına yenildiği takdirde zayıflamaya yardımcı olan mucizevi meyve.

   kirmizi besli   29.06.2008 14:32
   #960605
5.

<bkz: granny smith>

   acemi tenekeci   29.06.2008 14:35
   #960606
6.

her sabah bi tane yesen, arada da canın çekse dayanamasan bir tane yesen, kilosu 6 ytl desek, zaten iki tanesi bir kilo olsa,.... spora yazılmak daha mantıklı sanırım *

ama tadı çok güzel, arada bununla kendinizi ödüllendirebilirsiniz. noluyo lan? eskiden lahmacunla ödüllendirirdik kendimizi. neyse işte, öyle.

   ecetemelkuran   29.06.2008 14:36
   #960608
7.

samanyolu tv de yemek yapılan o izlenesi programlardan biri. oktay usta yı burdan selamlarım.

   2besh2   29.06.2008 14:44
   #960612
8.

bence cennet taami.
hatta cennete alacaklarsa beni, ondan başka meyve vermeseler de olur.

ruhumu da satarım ben onun için.
o zaman cennete de giremem?
lan?

başıma bir beladır bu yeşil elma... şiir yazıcam onun için, du'.

   cenin   28.04.2009 18:48
   #1347619
9.

serttir. suludur. organikleri çok pahalı olur. ama tadına da doyum olmaz be aga. hele bi de her ısırıktan önce ısırılcak bölgeye tuz desteği yaparsan. *

   kaleidoscope   28.04.2009 19:25
   #1347728
10.

nargilede en beğenilen aromadır.

   ayahumdaya   09.05.2009 01:13
   #1368741
11.

böyle sulu sulu şop şop yenesi meyve.

   bett   16.09.2009 22:37 ~ 18.10.2009 17:10
   #1610877
12.

yeni yazar. çok severim yeşil elmayı (yani meyvesini)

   krater   08.12.2009 22:04
   #1782533
13.

yesil elmayı,yeşil elma çayını,yeşil elma kokusunu epey severim.hoşgelmiş*

   melodinil   08.12.2009 22:13
   #1782538
14.

<bkz: big apple>

   somon   08.12.2009 22:34
   #1782563
15.

insanlari kucumseyen sinif ayrimi yapan bir tip entel heralde.

   sakincali yazar   04.01.2010 22:02
   #1834723
16.

#1834666

yardı, yardırdı. hoşgelmiş. üslubu güzel ancak hakkında tam anlamıyla yorum yapabilmek için zaman geçmesi gerekiyor bence.

edit: lafımı geri alıyorum. troll lan bu !!!

   erkekfatma   04.01.2010 22:06 ~ 23:11
   #1834743
17.

ilk aferimini ben vermek istiyorum.

aferim yavrum sana 5 ama boş boş oturma yazmaya devam et.

edit:herif ciddiye aldı lan.. olm ironi lan otur oku, yazma.

   suspectdevice   04.01.2010 22:11 ~ 23:13
   #1834759
18.

avrupalı kelimesine anlam kayması yaşatan vatandaş.avrupalı olmak güzel olmak,çirkin olmak,akıllı olmak ya da aptal olmak gibi fiziksel ya da ruhsal herhangi bir özellik değildir.dolayısıyla kimseye üstünlük sağlamaz.bunu bir yerleştirmelidir içine bence.sen adam olmadıkça avrupalı adın sana ne katar.kendi kazandığı özelliklerle övünmeli insan illa övüncem durduramıyorum diyorsa.nitekim;
<bkz: eşeğe altın semer de vursan eşek yine eşektir>
ayrıca
<bkz: yumurtadan çıkıp kabuğunu beğenmemek>

   suruden ayrilan idealist kuzu   04.01.2010 22:22
   #1834789
19.

<bkz: tanrı>

beni cennete gönderecek söz verdi?

   slaw   04.01.2010 22:44
   #1834847
20.

<bkz: curuk elma>

sepetteki bir elma curukse tum elmalar curumeye baslar.

birilerini asagilamanin kendini yuceltecegini saniyor. heralde cok tusubasa izlemis hayal gucu genis.

   sakincali yazar   04.01.2010 23:05
   #1834898

123  

 

sayfa

 / 3 

reklamı kapat

yazdır