yumuklu sucurta

1.

hepbiri forumunda admin kişisidir. önemli olan boyu değil işlevi sözunu kanıtlar. on maymun gucunde kıllı ama sevgi kelebeği güzel insandır.

   viceroy   19.02.2007 21:18
   #226725
2.

#240279
numaralı entrysi ile seviyeli eleştiri konusunda ders vermiş (!) yazardır.

   resul balay olmak   28.02.2007 02:27
   #240466
3.

rastgele ismine tıklamasa bu konuyu göremeyecek yazar.
anlık gaz ile yazdığı entrynin milletin canını sıkmasından dolayı özür dilemekte ve tekrarlanmayacağını taahhüt etmektedir.
espri konusunda coşmuş, mizah anlayışı geniş, kendini beğenmiş görünümlü kimsedir. *

   yumuklu sucurta   01.03.2007 12:40
   #242388
4.

<bkz: büyük dostluklar kavgayla başlar>
<bkz: dışı seni içi beni yakar>

fazla söze gerek yok güldüren düşündüren (nasrettin hoca mısın olm!) sevdiğim bi yaratık.

   anesa   22.05.2007 11:15
   #414306
5.

kalbiyle, boyunu hiç bir zaman orantılayamadığım, beni nadir güldüren, "abi" demesiyle gerçek kardeşim sandığım bi şahsiyet. aslında 1/2 şahsiyet.

   odesa   05.06.2007 12:46
   #449408
6.

önemli olannın boy değil de işlev olduğunu kanıtlamış lafmacun org yazarı. **

   seinfeld   13.06.2007 22:55
   #466386
7.

lafmacun bando takımı tarafından unutulmasına anlam verilemeyendir. * *

   zyucel   13.06.2007 22:56 ~ 22:56
   #466394
8.

esprileriyle kirip gecirme kabiliyetine sahip olan guzel yurekli insan.

   wpc   15.06.2007 23:50
   #470948
9.

şanslı velet. 16 haziran 2007 makina programında derya baykal'dan patik istemiş ve akabinde çok şık ve çok güzel bir mor atkıyı hediye almıştır. çok neşeli ve kıpır kıpır halleriyle zirvenin en önde gelen isimlerinden biri olmuştur.

   ugokhan   17.06.2007 10:37
   #473418
10.

derya baykal'dan patik isteyip karsılığında ponponlu atkı alan,atkısına kimseyi dokundurtmayan,kendini sahneye atarak unlu neyım olan yazar.

   black countess   17.06.2007 10:50
   #473435
11.

ben bu adamı ilk gördüğümde de gülme krizine girmiştim dün gecede aynı oldu.nedir senin derdin genç?? *

not:ya o değilde hakkikaten en öndeki kıvırcık saçlı sarışın abi kim??* *

   psykhe   17.06.2007 11:01 ~ 11:42
   #473451
12.

düşündüğü anda yapan, aslında düşündüklerine uzuvlarının yetmediği bi insan. uzun zamandır görmediğim, özlediğim dostum.. ayrıca görülüyor ki, saçlarını kestirdikten sonra soyulmuş hıyar'a döndüğünü düşündüğüm kankam. *

   odesa   17.06.2007 11:19 ~ 11:19
   #473470
13.

<bkz: derya baykal a t shirt veren lafmacun org yazari>

   404notfound   17.06.2007 11:38
   #473509
14.

<bkz: mor sana çok yakıştı.>

   git basimdan   17.06.2007 17:16
   #474422
15.

<bkz: 16 haziran 2007 lafmacun org makina zirvesi>nde
-bir bira içsek ne güzel olurdu yahu diye
sohbete başladığımız o andan itibaren chukentaydan önce ve chukentaydan sonra olarak değişen
-kaç yaşındasın sen.gezegenini seviyo musun
+orta ikiye gidiyorum,gezegeni mi çok seviyorum,yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.
repliklerinin sürekli tekrarlayarak gecemizi daha bir ayrıcalıklı kılan eğlenceli,komik tanışılması gereken,tanışıldığına çok memnun olunan yazar kişisi.
<bkz: gönül dostu>

   iskembedolmasi   17.06.2007 20:30 ~ 06.01.2008 15:29
   #475072
16.

derya baykal'a patik siparisi verip atki olarak geri donusunu almis kisidir. demek ki ayakkabi istesem takim elbise alacaktim diye dusunmektedir.*
atkiyi aldiktan sonra lafmacun t-shirt'unu hediye ederek bir nevi forma degisikligi yapmistir.
tanyeli ile de sutyen alip yine t-shirt degisikligi yapma arzusu dolmustur icinde.**

   yumuklu sucurta   18.06.2007 13:39
   #477267
17.

acılın ben fotografcıyım nidalarıyla makina zirvesinin fotograflarını ceken cengaver.. fotograflar boka sarınca nıck değiştir hemen , ooh ne ala ,kurtulcam sandın dı mı!

*

lan top ne bicim fotograflar lan onlar oyle ,keske kara kalem getirseydik , herkes kendi fotografını kendi cizerdi..
*

   faten   22.06.2007 12:14 ~ 12:16
   #490747
18.

<bkz: tutmayın kucuk enişteyi > *

   faten   22.06.2007 12:15
   #490752
19.

#490747 burada belirtildigi konu ile alakasi olmayan yazar. **

bundan sonraki zirvede daha iyi fotograflar cekmek icin var gucuyle calisip rocky balboa triplerine girecek yazar.
kendini dag evine kapatip nasil iyi fotograf cekilir konusunda kasim kasim kasacak ve ivan divandelen'e kafa tutacaktir.
azimla sicip beton meton birakmayacak kadar hirslanmistir.
faten insaninin verdigi ayarla alicisinin ayarlari bozulmustur ayrica.**

   yumuklu sucurta   22.06.2007 13:00
   #490895
20.

<bkz: spoonerism>

   pire sutu   22.06.2007 13:02
   #490903

1234  

 

sayfa

 / 4 

reklamı kapat

yazdır