analog

analog
şu anda çevrimdışı
durum: ahı ahı
kayıt: 17.06.2007 11:02
son giriş: 6 yıl önce
son online: 6 yıl önce
son entry: 7 yıl önce
twitter   

 gönderileri

yayındaki entryleri
yayındaki başlıkları
son oylanan entryler
en beğenilen entryleri
en berbat entryleri


analog: laflog

1.

bos zamanlarin adami

hep "boş zamanlarımda kitap okurum" diye laflar uyarız. işte gıcık olduğum nokta bu.

panpalar. ben sürekli boş bi adamım. yani okula gitmiyorum devam sorunum yok falan, işim gücümde yok. akşama kadar oturuyorum evde. boşum yani. hep boş. ama öyle oturup kitap..

devamı için tıklayın.

   analog   06.12.2010 20:20
2.

ilginc

http://www.cromozone.be/

dikkatle izleyin lan çok güzersiniz allaaama....

devamı için tıklayın.

   analog   27.12.2009 22:39
3.

mizika

gittim uzun uğraşlar sonucu silverstar c majör diatonik mızıka aldım.. ama çalamıyorum lan..

müzik kulağı denen organ sanırım bende yok.. ondan olmyor.. yada algıda problem yaşıyorum..

şimdi tek nota diye bişey var onu yapamıyorum sanırım.. yani kontrol edeceğim bi nokta yok....

devamı için tıklayın.

   analog   25.12.2009 19:17
4.

sigarayi birakmak

2 gün oldu eylem gerçekleşeli.. yalnız 2 günde bir kez dayanamadım ve içtim.. ama çokda hoş bir içim değildi.. sonlara doğru kusuyordum..

evet içmiyorum 10 yılın ardından sigara içmiyorum.. 10 yıl boyunca hergün yaptığım ritüeli 2 gündür yapmıyorum.. bunun boşluğu insana ençok..

devamı için tıklayın.

   analog   16.12.2009 11:35
5.

horoz

horozlar ötmeye başladı lan bir bir.. bu saatte hemde saat 4.40..

kessem kan parasıydı cart curt.. uyucam zaten artık....

devamı için tıklayın.

   analog   04.09.2009 04:40
6.

ilginc hediye

bulmam lazım lan bişey.. ucuz olacak ilginç olacak.. kriterler bunlar..

yardım edin lan.. bişeyler yapmam lazım.. el emeği bişeyler bulmam lazım..en ucuz öyle oluyo çünkü..

yazılı düşünüyorum tamam mı.. sıkma canımı....

devamı için tıklayın.

   analog   04.09.2009 02:38
7.

olympos

olympos. şimdi baığı attım ama yazacaklarımı unuttum..

neyse efenim olympos iyidir güzeldir. çok beğendiğim bir yer. seviyorum yani.. tavsiye de ediyorum..

şimdi geçen hafta ordaydım..arkadaş böyle güzel deniz olamaz yav.. sıcak sakin.. bu hafta yeniden gitmek istyorum o derece.. ama bu sefer..

devamı için tıklayın.

   analog   31.08.2009 11:58
8.

sicak

çok ıscak lan... finikedeyim yanıyorum... soğutacak bağyanlar arıyorum... ilan olunur....

devamı için tıklayın.

   analog   24.08.2009 14:37
9.

yazamiyorum

yazamıyorum gerçekten.. sözlükten bir müddet uzak kalmak bünyeye yaramıyor fazla.....

devamı için tıklayın.

   analog   16.08.2009 00:38
10.

demirden korksak trene binmezdik

öyle hocu binmezdik yani.. aklınızda bulunsun....

devamı için tıklayın.

   analog   18.06.2009 09:03

12 

 

laflog

rss.xml

sayfa

 / 2